Advertorial

Essentie van Toyota

donderdag 08 februari 2007

BELEEF DE NIEUWE WERELD VAN TOYOTA OP SLOTERDIJK III
Het team van autobedrijf Louwman Amsterdam West heet u van harte welkom

Voor alle genieters van de beste auto ter wereld, zal dit voorjaar een voor Nederlandse begrippen uniek Toyota-onderkomen verrijzen in Amsterdam-West. “Klanten komen hier niet zomaar naar een auto kijken, maar gaan ook de kleurrijke essentie van Toyota ervaren.”

Toyota-dealer Louwman Amsterdam West gaat verhuizen. Het vermaarde autobedrijf aan de Condensatorweg 44 in Amsterdam West, zal dit voorjaar zijn intrek nemen in een moderne vestiging langs de Autoboulevard op het industrieterrein Sloterdijk III in Amsterdam-West. In dit voor Nederland unieke zogenaamde experience- centrum, kunnen klanten Toyota voortaan optimaal ervaren. “Het streven is om een sfeervolle ambiance te scheppen, die wel zakelijk is maar niet te sjiek,” zegt verkoopleider Patrick Vermist.

Het nieuwe onderkomen van Louwman Amsterdam West is tijdens de openingsweek in april of mei te bezichtigen. Op het programma staat een daverende show boordevol actie. Ook kan de bezoeker inruilvoordeel krijgen en nog veel meer om autorijden aantrekkelijk te maken. Elke dag staat in het teken van een ander thema, waarbij artiesten en bekende Nederlanders aanwezig zullen zijn. Ook staan kinderactiviteiten gepland. “Het is nog niet bekend waaruit de invulling van deze feestweek precies zal bestaan, maar zeker is dat het vijftienkoppige team van Louwman Amsterdam West er echt iets bijzonders van zal maken,” zegt verkoopleider Patrick Vermist.

Praktisch

De bouw van het nieuwe Louwman-pand is inmiddels in volle gang. De werkzaamheden liggen voorlopig goed op schema. “Het eindresultaat zal bestaan uit een modern gebouw met een oppervlakte van ongeveer 3000 m2,” vertelt Vermist. “Het gebouw moet zeer praktisch zijn in het gebruik, bij het ontwerp zijn architectonische hoogstandjes daarom achterwege gelaten. Bij de indeling is bijvoorbeeld rekening gehouden met acht makkelijk bereikbare serviceplekken aan de achterkant van het pand. Ook is er een ruimte voor de bezoekers aan de voorkant. De showroom zal twee verdiepingen in beslag nemen. Boven staan de occasions en onder is plaats voor de nieuwste aanwinsten van Toyota.” Het adres van de nieuwe locatie is nog niet volledig beschikbaar. De straatnaam is echter wel bekend en luidt: Sierenborgh.

Speciale aandacht gaat uit naar de inrichting van het autobedrijf. In de nieuwste huisstijl van Toyota speelt kleurgebruik een belangrijke rol, vertelt de verkoopleider. De diverse modellen zijn daarom in logische groepen verdeeld waarbij een toepasselijke kleur is gekozen. Bij de   uitvoering van de merken Yaris, Corolla, Avensis en Camry is bijvoorbeeld gekozen voor de levendige kleur oranje. Personenauto’s die warmte en geborgenheid uitstralen zijn wijnrood van kleur. Dit geldt onder meer voor de Yaris Verso, de Corolla Verso, de Avensis Verso, de Pervia en de HiAce personenbus. Vermist: “Als de kleuren goed aansluiten bij de uitstraling van de auto’s, kan de klant een nog betere keuze maken uit het ruime assortiment. De overige productinformatie kan hij terugvinden in overzichtelijke brochures. Ook kan hij plaatsnemen in de comfortabele wachtruimte of in een met fax ingerichte werkkamer. Dankzij al deze nieuwe voorzieningen zal de klant zich nog beter op zijn gemak voelen.”

Aantrekkelijk

Ook in de bereikbaarheid van de nieuwe vestiging, komt Louwman de bezoekers tegemoet. Indien zij vervangend vervoer nodig hebben, staat een speciale haal-en brengservice klaar van en naar station Sloterdijk en het openbaar vervoer. Een speciale hulpdienst van Toyota, Eurocare genaamd, is dag en nacht beschikbaar voor gevallen van autopech onderweg. Ruim veertig parkeervoorzieningen maken een bezoek aan het autobedrijf nog aantrekkelijker dan nu. Vermist: “Op de huidige locatie hebben we een tekort aan parkeerplaatsen. Het is hier nog gratis parkeren, dus van die voorziening maken bezoekers van Amsterdam veel gebruik. Ze reizen daarna met de trein naar het centrum. Op de nieuwe locatie zullen we daar geen last meer van hebben. ”

De naderende verhuizing brengt ook nog andere voordelen met zich mee. Louwman Amsterdam is een schadegarant bedrijf en zal zorgen voor een volledige afhandeling van schades van klanten. In de toekomst gaat Louwman Amsterdam intensief samenwerken met een door Toyota gecertificeerd schadeherstelbedrijf in Amsterdam. Dit bedrijf haalt de auto’s op bij Louwman of helpt klanten ter plekke aan vervangend vervoer. Ook beschikt het over een speciale haal-en breng service van de auto aan huis. Klanten met schade aan hun auto kunnen ook gebruik maken van een speciaal 0800-nummer voor ondersteuning bij de afhandeling van schaderegelingen, zoals verzekeringen.

In de ban

“Het streven is om ervoor te zorgen dat klanten ook in de toekomst zo weinig mogelijk hinder ondervinden als ze hun auto langsbrengen bij Louwman. Hun auto moet op tijd klaar zijn en de kosten moeten binnen de perken blijven. Wegens ruimtegebrek kan ons bedrijf op de huidige locatie niet meer de service bieden die wij nastreven. Dit filiaal zal daarom na de verhuizing verdwijnen. De huidige nevenvestiging in Amsterdam Zuidoost blijft wel bestaan. We richten ons nu hoofdzakelijk op de particuliere markt, maar zodra het nieuwe Toyota experience-centrum in Amsterdam-West is opgeleverd, gaan we ook de zakelijke markt op. Als bedrijven ervaren hoe betrouwbaar Toyota is, dan zullen ook zij definitief in de ban raken van het grootste Japanse automerk in Nederland.”


Het team van autobedrijf Louwman Amsterdam West heet u van harte welkom

Voor alle genieters van de beste auto ter wereld, zal dit voorjaar een voor Nederlandse begrippen uniek Toyota-onderkomen verrijzen in Amsterdam-West. “Klanten komen hier niet zomaar naar een auto kijken, maar gaan ook de kleurrijke essentie van Toyota ervaren.”

Toyota-dealer Louwman Amsterdam West gaat verhuizen. Het vermaarde autobedrijf aan de Condensatorweg 44 in Amsterdam West, zal dit voorjaar zijn intrek nemen in een moderne vestiging langs de Autoboulevard op het industrieterrein Sloterdijk III in Amsterdam-West. In dit voor Nederland unieke zogenaamde experience- centrum, kunnen klanten Toyota voortaan optimaal ervaren. “Het streven is om een sfeervolle ambiance te scheppen, die wel zakelijk is maar niet te sjiek,” zegt verkoopleider Patrick Vermist.

Het nieuwe onderkomen van Louwman Amsterdam West is tijdens de openingsweek in april of mei te bezichtigen. Op het programma staat een daverende show boordevol actie. Ook kan de bezoeker inruilvoordeel krijgen en nog veel meer om autorijden aantrekkelijk te maken. Elke dag staat in het teken van een ander thema, waarbij artiesten en bekende Nederlanders aanwezig zullen zijn. Ook staan kinderactiviteiten gepland. “Het is nog niet bekend waaruit de invulling van deze feestweek precies zal bestaan, maar zeker is dat het vijftienkoppige team van Louwman Amsterdam West er echt iets bijzonders van zal maken,” zegt verkoopleider Patrick Vermist.

Praktisch

De bouw van het nieuwe Louwman-pand is inmiddels in volle gang. De werkzaamheden liggen voorlopig goed op schema. “Het eindresultaat zal bestaan uit een modern gebouw met een oppervlakte van ongeveer 3000 m2,” vertelt Vermist. “Het gebouw moet zeer praktisch zijn in het gebruik, bij het ontwerp zijn architectonische hoogstandjes daarom achterwege gelaten. Bij de indeling is bijvoorbeeld rekening gehouden met acht makkelijk bereikbare serviceplekken aan de achterkant van het pand. Ook is er een ruimte voor de bezoekers aan de voorkant. De showroom zal twee verdiepingen in beslag nemen. Boven staan de occasions en onder is plaats voor de nieuwste aanwinsten van Toyota.” Het adres van de nieuwe locatie is nog niet volledig beschikbaar. De straatnaam is echter wel bekend en luidt: Sierenborgh.

Speciale aandacht gaat uit naar de inrichting van het autobedrijf. In de nieuwste huisstijl van Toyota speelt kleurgebruik een belangrijke rol, vertelt de verkoopleider. De diverse modellen zijn daarom in logische groepen verdeeld waarbij een toepasselijke kleur is gekozen. Bij de   uitvoering van de merken Yaris, Corolla, Avensis en Camry is bijvoorbeeld gekozen voor de levendige kleur oranje. Personenauto’s die warmte en geborgenheid uitstralen zijn wijnrood van kleur. Dit geldt onder meer voor de Yaris Verso, de Corolla Verso, de Avensis Verso, de Pervia en de HiAce personenbus. Vermist: “Als de kleuren goed aansluiten bij de uitstraling van de auto’s, kan de klant een nog betere keuze maken uit het ruime assortiment. De overige productinformatie kan hij terugvinden in overzichtelijke brochures. Ook kan hij plaatsnemen in de comfortabele wachtruimte of in een met fax ingerichte werkkamer. Dankzij al deze nieuwe voorzieningen zal de klant zich nog beter op zijn gemak voelen.”

Aantrekkelijk

Ook in de bereikbaarheid van de nieuwe vestiging, komt Louwman de bezoekers tegemoet. Indien zij vervangend vervoer nodig hebben, staat een speciale haal-en brengservice klaar van en naar station Sloterdijk en het openbaar vervoer. Een speciale hulpdienst van Toyota, Eurocare genaamd, is dag en nacht beschikbaar voor gevallen van autopech onderweg. Ruim veertig parkeervoorzieningen maken een bezoek aan het autobedrijf nog aantrekkelijker dan nu. Vermist: “Op de huidige locatie hebben we een tekort aan parkeerplaatsen. Het is hier nog gratis parkeren, dus van die voorziening maken bezoekers van Amsterdam veel gebruik. Ze reizen daarna met de trein naar het centrum. Op de nieuwe locatie zullen we daar geen last meer van hebben. ”

De naderende verhuizing brengt ook nog andere voordelen met zich mee. Louwman Amsterdam is een schadegarant bedrijf en zal zorgen voor een volledige afhandeling van schades van klanten. In de toekomst gaat Louwman Amsterdam intensief samenwerken met een door Toyota gecertificeerd schadeherstelbedrijf in Amsterdam. Dit bedrijf haalt de auto’s op bij Louwman of helpt klanten ter plekke aan vervangend vervoer. Ook beschikt het over een speciale haal-en breng service van de auto aan huis. Klanten met schade aan hun auto kunnen ook gebruik maken van een speciaal 0800-nummer voor ondersteuning bij de afhandeling van schaderegelingen, zoals verzekeringen.

In de ban

“Het streven is om ervoor te zorgen dat klanten ook in de toekomst zo weinig mogelijk hinder ondervinden als ze hun auto langsbrengen bij Louwman. Hun auto moet op tijd klaar zijn en de kosten moeten binnen de perken blijven. Wegens ruimtegebrek kan ons bedrijf op de huidige locatie niet meer de service bieden die wij nastreven. Dit filiaal zal daarom na de verhuizing verdwijnen. De huidige nevenvestiging in Amsterdam Zuidoost blijft wel bestaan. We richten ons nu hoofdzakelijk op de particuliere markt, maar zodra het nieuwe Toyota experience-centrum in Amsterdam-West is opgeleverd, gaan we ook de zakelijke markt op. Als bedrijven ervaren hoe betrouwbaar Toyota is, dan zullen ook zij definitief in de ban raken van het grootste Japanse automerk in Nederland.”

Copyright © 2017 Jessica de Jong | Alle rechten voorbehouden | Webdesign