Skip to main content

Advertorial

Hyundai en Mazda

donderdag 08 februari 2007

Bij automobielbedrijf Biesheuvel staat de deur altijd open

Hyundai en Mazda: voor veilig en comfortabel autogemak

De kleine ruimteauto is momenteel helemaal hot. Ook Hyundai en Mazda brengen met de Mazda 2 en de Getz twee nieuwe spaceauto’s op de markt die hypermodern, snel en betrouwbaar zijn. Automobielbedrijf Biesheuvel demonstreert de modellen van beide merken met passie.

Dat Japanse én Koreaanse auto’s in trek zijn, bewijst automobielbedrijf Biesheuvel aan de Spaklerweg 89 in Amsterdam Oost. De voormalige Hondadealer tegenover de Makro heeft naast Mazda’s, sinds kort ook de allernieuwste Hyundai modellen in het assortiment. “Hyundai kampte met een oubollig imago,” vertelt salesmanager Fred Steenbergen. “Tegenwoordig brengt dit merk net als Mazda ook mooie en vooruitstrevende auto’s op de markt tegen een gunstige prijs.”

Beide merken beschikken over een groot marktaandeel. Steenbergen: “Vooral Hyundai heeft de laatste tijd aanzienlijke vooruitgang geboekt. Ondanks tegenvallende cijfers in de gehele autobranche, groeit het merk nog steeds. In Nederland staat Hyundai met ruim twaalfduizend verkochte auto’s op de veertiende plaats. Dit jaar brengt Hyundai wereldwijd 280.000 nieuwe auto’s op de markt en Mazda 150.000 auto’s. Hyundai heeft al 36.000 orders die vanuit Korea naar Europa gaan.”

De nieuwste Hyundai’s en Mazda’s zijn te bezichtigen in de showroom van automobielbedrijf Biesheuvel. Steenbergen: “Voor de zakelijke gebruiker zijn de stoere Santa Fe en de krachtige robuuste Terracan Van geschikt als leaseauto. Ook de Getz is een nieuwe, hypermoderne stadswagen die klaar staat voor een proefrit. Mazda’s ruimtesonde 2 vervangt de oude Demio en is vanaf mei leverbaar in Nederland. Beide modellen staan op de AutoRai in februari. Hyundai viert dan zijn vijfentwintig jarige bestaan met een zilveren jubiluem uitvoering van de Matrix Traject en de Santa Fe.”

Roggebrood en spek

Het team van automobielbedrijf Biesheuvel bestaat uit twintig medewerkers en verleent verschillende servicediensten. Steenbergen: “Een klant krijgt altijd tekst en uitleg over werkzaamheden aan zijn auto. Als een reparatie niet verantwoord is, krijgt hij het advies om een andere aan te schaffen. Ons bedrijf is voorzien van demonstratiemodellen in alle typen. Ook is er een haal-en- brengservice voor de regio Hoofddorp. Een vervangende auto kost twintig euro.”

Ook in de winter wacht de klant een warm onthaal. “Als een auto onder de pekelresten zit, krijgt hij een gratis wasbeurt,” vertelt Steenbergen. “Wie wil kan zich aanmelden voor de jaarlijkse winterinspectie. Tegen een lichte vergoeding kan de klant zijn auto laten repareren, zodat hij veilig de winter doorkomt. Tijdens het wachten deelt het personeel roggebrood uit met spek en biedt gratis proefritten aan.”

Voor de toekomst staan twee uitbreidingen op de agenda. Steenbergen: “Als de financiën het toelaten zal een extra showroom op het dak gebouwd worden. Ook willen we een uitbouw aanbrengen in de huidige Hyundai showroom. Op deze manier kunnen we onze producten nog beter demonstreren. Overigens gaat hier geen enkele klant de deur uit zonder vriendelijk te zijn aangesproken.”